English French German Greek

Η Αβραμοπούλου Θεώνη είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (κατεύθυνση Ψυχολογίας) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Ανωτάτου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών. Έχει ειδικευτεί στις μεθόδους PECS και ABA, οι οποίες αποτελούν βασικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις των παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή. Το παρόν διάστημα εκπονεί τις μεταπτυχιακές της σπουδές, προκειμένου να αποκτήσει την ειδικότητα της «Αναλύτριας Συμπεριφοράς» (BCBA).

Η Αιγιαλείδου Μαργαρίτα είναι ειδική παιδαγωγός, απόφοιτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας (κατεύθυνση Ψυχολογίας), με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με αντικείμενο τη Δυσλεξία και ειδίκευση στη Χρήση Νέας Τεχνολογίας στην αντιμετώπισή της. Είναι κάτοχος πιστοποιητικού μετεκπαίδευσης στην Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Νηπίων, Παιδιών και Εφήβων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών Μαυρομμάτη και στην εκπαιδευτική μέθοδο «Social Stories» για άτομα με Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας – Σύνδρομο Asperger.

Η Γιαννακάκου Ηλιάνα είναι απόφοιτη του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πελοποννήσου. Έχει ειδικευτεί στο πρόγραμμα εναλλακτικής επικοινωνίας PECS και στο πρόγραμμα εναλλακτικής δομημένης εκπαίδευσης TEACCH, που διευκολύνουν κυρίως άτομα με Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος. Παρακολουθεί τους εποπτικούς κύκλους του PhD Ιωάννη Βογινδρούκα και ασχολείται με το χώρο των εναλλακτικών θεραπειών. Συμμετέχει σε βιωματικούς και πρακτικούς σεμιναριακούς κύκλους που αφορούν στη θεραπεία της επικοινωνίας μέσω των τεχνών (μουσικοθεραπεία, δραματοθεραπεία, εικαστική θεραπεία). Στα πλαίσια της εκπόνησης της διπλωματικής της εργασίας, πραγματοποίησε έρευνα με τίτλο «Η μουσική ως θεραπευτικό μέσο για την ανάπτυξη επικοινωνιακών δεξιοτήτων στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος».

Γιατράς Κωνσταντίνος είναι ειδικός παιδαγωγός, πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι εξειδικευμένος στις Μαθησιακές Δυσκολίες με ετήσιο σεμινάριο 450 ωρών από το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του ιδίου πανεπιστημίου. Κατέχει Πιστοποιητικό γνώσης του Συστήματος γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille. Επίσης, έχει σημαντική εμπειρία σε παιδιά και εφήβους με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες από την πρακτική του άσκηση σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και σε τμήματα ένταξης πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η Γώγου  Μαρία είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακά στη Συμβουλευτική Παιδιών και Νέων καθώς και στη Σχολική Ψυχολογία (Πανεπιστήμιο Αθηνών). Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός με παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και μαθησιακές δυσκολίες σε κέντρα αποκατάστασης και σχολεία  ενώ παράλληλα, προσφέρει συμβουλευτική υποστήριξη σε γονείς και εκπαιδευτικούς. Έχει συνεργαστεί με το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων ως εκπαιδεύτρια Σχολής Γονέων καθώς και  με «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Η εξειδίκευσή της προέρχεται από τη συνεχιζόμενη εκπαίδευσή της στο χώρο της ειδικής αγωγής (μέθοδος ΑΒΑ, PECS, PRT, σύστημα ανάγνωσης και γραφής BRAILLE, ετήσια εξειδίκευση στις Αναπτυξιακές Διαταραχές κ.α.).

Η Δανοπούλου Ελβίρα - Ελένη είναι δασκάλα και ειδική παιδαγωγός, απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πατρών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος (ΜΑ) στην Ειδική Εκπαίδευση (University of Nicosia) με εξειδίκευση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Διαθέτει αξιόλογη εμπειρία στην αντιμετώπιση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Έχει πιστοποιηθεί σε διάφορα διαγνωστικά εργαλεία και μεθόδους εκπαίδευσης (Αθηνά Τεστ, Α Τεστ, Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης, Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου, Δοκιμασία Προφορικής και Γραμματικής Επάρκειας, ΜΑΚΑΤΟΝ κ.α.).

Ο Ζαλώνης Κυριάκος είναι θεολόγος - ειδικός παιδαγωγός. Είναι πτυχιούχος της Θεολογικής σχολής του τμήματος Θεολογίας, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία, το πρόγραμμα συμπληρωματικής στην Ειδική Αγωγή,  που διοργανώνεται από το Ε.Κ.Π.Α όπου έλαβε την εξειδίκευση στις Μαθησιακές Δυσκολίες.  Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στις Επιστήμες Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων που αφορούν το συγκεκριμένο θέμα (Ψηλαφήματα αφής - Μέθοδος Εκμάθησης  Ελληνικού  Κώδικα  Braille,  Λεκτική  και  μη  Λεκτική Επικοινωνία στο Σχολείο, ΔΕΠ-Υ, Asperger κ.τ.λ ). Είναι εξουσιοδοτημένος συνεργάτης του Α΄ ΤΕΣΤ (τεστ σχολικής ετοιμότητας) σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.

Η Ζάχου Νεφέλη είναι απόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, με εξειδίκευση στις Μαθησιακές Δυσκολίες και μετεκπαίδευση στη Συμβουλευτική Γονέων. Παρακολουθεί σεμινάρια σχετικά με την πνευματική, συναισθηματική και συμπεριφορική ανάπτυξη των παιδιών καθώς και σεμινάρια αυτοβελτίωσης και διεύρυνσης της αντίληψης. Έχει εργαστεί και ως παιδαγωγός στην παράλληλη στήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 

Η Καλαφατάκη Ιωάννα είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Goldsmith's College) καθώς και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην αποκατάσταση των Mαθησιακών Δυσκολιών στην Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου.

Η Μπούκη Ιωάννα είναι απόφοιτος του Queen Margaret University από όπου έλαβε την εκπαίδευση και τον τίτλο της Λογοθεραπεύτριας. Ασχολήθηκε με την αποκατάσταση αρθρωτικών, φωνολογικών και επικοινωνιακών διαταραχών. Κατέχει τη Βασική Κατάρτιση PECS και εκπαιδεύεται συστηματικά στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Επίσης, ασχολείται με την αξιολόγηση, την παρέμβαση και την αποκατάσταση επικοινωνιακών δυσκολιών σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Παρακολουθεί συστηματικά, ενημερωτικά και εκπαιδευτικά προγράμματα του κλάδου της Λογοθεραπείας και μετέχει σε εποπτείες από Λογοθεραπευτές, Ψυχιάτρους και θεραπευτές όλων των ειδικοτήτων.

Η Μπούρα Έφη σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές Συμβουλευτικής Ψυχολογίας σε θέματα εκπαίδευσης, υγείας και εργασίας, στο Διατμηματικό Πρόγραμμα Σπουδών του Καποδιστριακού Παν/μιου και του Δημοκριτείου Παν/μιου Θράκης. Κατόπιν, ειδικεύτηκε για τέσσερα χρόνια στη Συστημική Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία με εφαρμογές στην ατομική και ομαδική συμβουλευτική και ψυχοθεραπεία και στον σχεδιασμό και συντονισμό βιωματικών σεμιναρίων. Επιπροσθέτως έχει εξειδικευτεί στη Συμβουλευτική Γονέων στον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Σχολών Γονέων - παράρτημα της 'Διεθνούς Ομοσπονδίας για την Εκπαίδευση των Γονέων’ (F.I.E.P). Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών της σπουδών, απασχολήθηκε ως ασκούμενη ψυχολόγος στο Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης του Αριστοτελείου Παν/μίου Θεσσαλονίκης, παρέχοντας ατομική και ομαδική στήριξη σε σπουδαστές, πάνω σε ζητήματα διαχείρισης άγχους, διαπροσωπικών δυσκολιών και προσωπικής ανάπτυξης. Επί σειρά ετών υπήρξε υπεύθυνη για το συντονισμό και την καθοδήγηση Ομάδων Γονέων σε Δημοτικά Σχολεία και Γυμνάσια, με τη συνεργασία της τοπικής κοινότητας και των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων δημοτικών σχολείων και γυμνασίων. Υπήρξε συνεργάτης πολλαπλών κοινωνικών δομών, συντονίστρια ομαδικών σεμιναρίων συμβουλευτικής και σύμβουλος σταδιοδρομίας και εκπαίδευσης σε Ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης της χώρας. Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και συνεργάτιδα του Πανελληνίου Συνδέσμου Σχολών Γονέων.

Η Ξαγοράρη Τζωρτζίνα είναι πτυχιούχος Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του τμήματος λογοθεραπείας Βρετανικού πανεπιστημίου Cambridge Regional College, μέλος του Πανελληνίου συλλόγου Δυσλεξίας, με μεταπτυχιακές σπουδές στην ειδική αγωγή στο πανεπιστήμιο του Μπόλτον (University of Bolton) με αντικείμενο έρευνας τα προβλήματα ανάγνωσης και  λειτουργικής μνήμης σε παιδιά με Δυσλεξία. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εξειδίκευσης στη Διαχείριση Μαθητών με Ιδιαίτερες Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στα παιδιά με Αυτισμό και σύνδρομο Asperger και στη Διαχείριση Μαθητών με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες.

Παπαβασιλείου Έλενα, γεννήθηκε στην Αθήνα. Πτυχιούχος Ειδικής Αγωγής και Προσχολικής Αγωγής από Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης στην Αθήνα. Παρακολούθησε το πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Αθηνών και εξειδικεύτηκε στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς για παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια παιδοψυχολογίας και ψυχολογίας. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο, μαζί με μεταφράσεις της σε περιοδικό εξειδικευμένο για τον αυτισμό.

Ο Ρούσσος Γεράσιμος είναι κάτοχος μεταπτυχιακού (MSc) στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Διαθέτει πλούσια εμπειρία στο χώρο της ειδικής αγωγής και έχει παρουσιάσει εργασίες του σε αρκετά Διεθνή Ιατροψυχολογικά και Παιδαγωγικά συνέδρια. Το 2000 δημιούργησε το Κέντρο Ειδικής Αγωγής "ΑΝΑΠΤΥΞΗ Λόγος – Μάθηση – Συμπεριφορά" στη Νέα Ιωνία, το οποίο μετεξελίχθηκε το 2017 στο  Διεπιστημονικό Κέντρο Λόγου, Μαθησιακών & Αναπτυξιακών Δυσκολιών "Ανάπτυξη & Εκπαίδευση".

Απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας των Τ.Ε.Ι. Αθήνας από το 1989. Είναι εξειδικευμένος στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία και σε διάφορα αναπτυξιολογικά τεστ. Έχει εξειδικευτεί στο Πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης (PORTAGE), στη μέθοδο δομημένης εκπαίδευσης (TEACCH), στη μέθοδο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (S.I.), στη χρήση αναπτυξιολογικών και αξιολογητικών τεστ και στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση της συμπεριφοράς (ABA). Έχει πιστοποιηθεί να χορηγεί την Πρότυπη Αναπτυξιακή Δοκιμασία Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας "παις". Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων και Εκπαιδευτής Εκπαιδευτών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης. Είναι αναγνωρισμένος συνεργάτης και εξουσιοδοτημένος να χορηγεί το Α' ΤΕΣΤ (τεστ σχολικής ετοιμότητας) σε παιδιά προσχολικής ηλικίας από το 2007. Έχει ολοκληρώσει από το 2007-2010 τις σπουδές του στο τμήμα Ψυχολογίας του Ανοιχτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.

Εισηγητής σε διάφορες επιστημονικές ημερίδες και συνέδρια. Καθηγητής στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης για θέματα που έχουν σχέση με την Ειδική Αγωγή από το 2006. Μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας (Ε.Ε.Μ. ΔΕΠΥ), της Ελληνικής Παιδαγωγικής Εταιρίας (Ε.Π.Ε.), του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών (Σ.Ε.Ε.).

Η Σολομωνίδου Χρυσάνθη είναι φιλόλογος - ειδική παιδαγωγός. Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας (κατεύθυνση Παιδαγωγικής) του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Eιδική Αγωγή «Master of Arts inSpecial Needs» (Πανεπιστήμιο Nottingham - UK) καθώς και στον τομέα «Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία» (Πανεπιστήμιο Αθηνών). Στην επαγγελματική της πορεία έως τώρα έχει συνεργαστεί με μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου που παρουσιάζουν δυσκολίες στη μαθησιακή τους πορεία (δυσλεξία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία), με παιδιά με ΔΕΠ-Υ και με ήπια νοητική υστέρηση. Επίσης έχει εμπειρία και στην παράλληλη στήριξη μαθητών στο σχολικό πλαίσιο.

Η Σχίζα Μαρία είναι φιλόλογος - ειδική παιδαγωγός, απόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας, με μεταπτυχιακή ειδίκευση στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες / δυσλεξία στο Πανεπιστήμιο τουSouthampton στην Αγγλία ως υπότροφος. Διαθέτει εμπειρία στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με  εξειδίκευση σε βρετανικά σχολεία και  με εργασιακή εμπειρία σε δημόσια ελληνικά σχολεία. Επιπλέον, είναι εξουσιοδοτημένη στη χορήγηση του Αθηνά Τεστ (τεστ διάγνωσης δυσκολιών μάθησης) και έχει λάβει βεβαίωση ειδίκευσης στην αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών από το Ερευνητικό Ινστιτούτο Θεραπείας Εκπαίδευσης (ΕΙΘΕ). Έχει παρακολουθήσει ποικίλα σεμινάρια σχετικά με την εκπαίδευση και την ψυχική υγεία των παιδιών και των εφήβων.

Η Υψηλάντη Αναστασία είναι πτυχιούχος Λογοθεραπεύτρια του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών, τμήμα Λογοθεραπείας. Έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους PECS  και TEACCH, οι οποίες αποτελούν βασικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων με σκοπό τη συνεχή της ενημέρωση στις εξελίξεις της Επιστήμης της Λογοθεραπείας. Έχει πολυετή εμπειρία σε διαταραχές που αφορούν σε όλο το φάσμα της Επικοινωνίας και του Λόγου. Είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος(ΣΕΛΛΕ) από το 2008.

created by George Georgakakos