English French German Greek

Η Αβραμοπούλου Θεώνη είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας (κατεύθυνση Ψυχολογίας) του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του Ανωτάτου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών. Έχει ειδικευτεί στις μεθόδους PECS και ABA, οι οποίες αποτελούν βασικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις των παιδιών με Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή. Το παρόν διάστημα εκπονεί τις μεταπτυχιακές της σπουδές, προκειμένου να αποκτήσει την ειδικότητα της «Αναλύτριας Συμπεριφοράς» (BCBA).

Η Αιγιαλείδου Μαργαρίτα είναι ειδική παιδαγωγός, απόφοιτη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας (κατεύθυνση Ψυχολογίας), με μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με αντικείμενο τη Δυσλεξία και ειδίκευση στη Χρήση Νέας Τεχνολογίας στην αντιμετώπισή της. Είναι κάτοχος πιστοποιητικού μετεκπαίδευσης στην Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Νηπίων, Παιδιών και Εφήβων με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) της Ιατρικής Σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Επιπλέον έχει εκπαιδευτεί στη μέθοδο αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών Μαυρομμάτη και στην εκπαιδευτική μέθοδο «Social Stories» για άτομα με Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας – Σύνδρομο Asperger.

Γιατράς Κωνσταντίνος είναι ειδικός παιδαγωγός, πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας και κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι εξειδικευμένος στις Μαθησιακές Δυσκολίες με ετήσιο σεμινάριο 450 ωρών από το Κέντρο Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του ιδίου πανεπιστημίου. Κατέχει Πιστοποιητικό γνώσης του Συστήματος γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille. Επίσης, έχει σημαντική εμπειρία σε παιδιά και εφήβους με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες από την πρακτική του άσκηση σε ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και σε τμήματα ένταξης πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Η Γώγου  Μαρία είναι απόφοιτη του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών με μεταπτυχιακά στη Συμβουλευτική Παιδιών και Νέων καθώς και στη Σχολική Ψυχολογία (Πανεπιστήμιο Αθηνών). Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός με παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος και μαθησιακές δυσκολίες σε κέντρα αποκατάστασης και σχολεία  ενώ παράλληλα, προσφέρει συμβουλευτική υποστήριξη σε γονείς και εκπαιδευτικούς. Έχει συνεργαστεί με το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων ως εκπαιδεύτρια Σχολής Γονέων καθώς και  με «Το Χαμόγελο του Παιδιού». Η εξειδίκευσή της προέρχεται από τη συνεχιζόμενη εκπαίδευσή της στο χώρο της ειδικής αγωγής (μέθοδος ΑΒΑ, PECS, PRT, σύστημα ανάγνωσης και γραφής BRAILLE, ετήσια εξειδίκευση στις Αναπτυξιακές Διαταραχές κ.α.).

Η Δανοπούλου Ελβίρα - Ελένη είναι δασκάλα και ειδική παιδαγωγός, απόφοιτος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Πατρών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος (ΜΑ) στην Ειδική Εκπαίδευση (University of Nicosia) με εξειδίκευση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Διαθέτει αξιόλογη εμπειρία στην αντιμετώπιση μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Έχει πιστοποιηθεί σε διάφορα διαγνωστικά εργαλεία και μεθόδους εκπαίδευσης (Αθηνά Τεστ, Α Τεστ, Δοκιμασία Γλωσσικής Αντίληψης και Έκφρασης, Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου, Δοκιμασία Προφορικής και Γραμματικής Επάρκειας, ΜΑΚΑΤΟΝ κ.α.).

Η Εικοσιδέκα Γεωργία είναι ψυχολόγος, απόφοιτη του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου έκανε και μεταπτυχιακές σπουδές στη Σχολική Ψυχολογία. Είναι εξειδικευμένη στη χρήση αξιολογητικών τεστ και συμμετείχε στη στάθμιση του ψυχομετρικού εργαλείου μέτρησης της νοημοσύνης για παιδιά και εφήβους WISC-V για τον ελληνικό πληθυσμό. Έχει εξειδικευτεί, επίσης, στο πρόγραμμα εναλλακτικής δομημένης εκπαίδευσης TEACCH, που διευκολύνει κυρίως άτομα με Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος και στη μέθοδο εκμάθησης ανάγνωσης και γραφής BRAILLE. Έχει εργαστεί στο Κέντρο Παιδοψυχικής Υγιεινής και στη μονάδα Αναπτυξιακής Παιδιατρικής του νοσοκομείου Παίδων “Π.&Α. Κυριακού” και διαθέτει αξιόλογη εμπειρία στην ψυχολογική υποστήριξη παιδιών και εφήβων και στη συμβουλευτική γονέων.

Ο Ζαλώνης Κυριάκος είναι θεολόγος - ειδικός παιδαγωγός. Είναι πτυχιούχος της Θεολογικής σχολής του τμήματος Θεολογίας, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει ολοκληρώσει με επιτυχία, το πρόγραμμα συμπληρωματικής στην Ειδική Αγωγή,  που διοργανώνεται από το Ε.Κ.Π.Α όπου έλαβε την εξειδίκευση στις Μαθησιακές Δυσκολίες.  Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στις Επιστήμες Αγωγής - Ειδική Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων που αφορούν το συγκεκριμένο θέμα (Ψηλαφήματα αφής - Μέθοδος Εκμάθησης  Ελληνικού  Κώδικα  Braille,  Λεκτική  και  μη  Λεκτική Επικοινωνία στο Σχολείο, ΔΕΠ-Υ, Asperger κ.τ.λ ). Είναι εξουσιοδοτημένος συνεργάτης του Α΄ ΤΕΣΤ (τεστ σχολικής ετοιμότητας) σε παιδιά προσχολικής ηλικίας.

Η Ζάχου Νεφέλη είναι απόφοιτος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, με εξειδίκευση στις Μαθησιακές Δυσκολίες και μετεκπαίδευση στη Συμβουλευτική Γονέων. Παρακολουθεί σεμινάρια σχετικά με την πνευματική, συναισθηματική και συμπεριφορική ανάπτυξη των παιδιών καθώς και σεμινάρια αυτοβελτίωσης και διεύρυνσης της αντίληψης. Έχει εργαστεί και ως παιδαγωγός στην παράλληλη στήριξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 

Η Καλαφατάκη Ιωάννα είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Πανεπιστήμιο του Λονδίνου (Goldsmith's College) καθώς και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα στην αποκατάσταση των Mαθησιακών Δυσκολιών στην Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας Παιδιού και Εφήβου.

Η Καρώνη Ιφιγένεια είναι απόφοιτος του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου με μεταπτυχιακές σπουδές και ειδίκευση στην Ειδική Αγωγή, και συγκεκριμένα στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία και στις Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά προγράμματα και σεμινάρια (Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μαράσλειο Σχολή, ΜΑΚΑΤΟΝ Ελλάς κ.α.) που αφορούν το φάσμα του αυτισμού, καθώς και τη διάγνωση και αποκατάσταση Μαθησιακών Δυσκολιών. 

Ο Κατσιέρης Νίκος είναι απόφοιτος του τμήματος Λογοθεραπείας του ΑΤΕΙ Πελοποννήσου. Παρακολουθεί εποπτικούς και εκπαιδευτικούς κύκλους σεμιναρίων και έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους DIR-Floortime και PECS οι οποίες αποτελούν μία βασική στρατηγική ενός πιο συνολικού μοντέλου προσέγγισης των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ). Επιπλέον έχει ειδικευτεί στο επικοινωνιακό – γλωσσικό πρόγραμμα ΜΑΚΑΤΟΝ που υποστηρίζει συνολικά τις δεξιότητες επικοινωνίας λόγου και ομιλίας, με ομιλία, νοήματα και σύμβολα, προσαρμοσμένα στις ανάγκες των χρηστών. Τέλος ασχολείται με την αξιολόγηση, την παρέμβαση και την αποκατάσταση επικοινωνιακών δυσκολιών σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες.

Η Μπούκη Ιωάννα είναι απόφοιτος του Queen Margaret University από όπου έλαβε την εκπαίδευση και τον τίτλο της Λογοθεραπεύτριας. Ασχολήθηκε με την αποκατάσταση αρθρωτικών, φωνολογικών και επικοινωνιακών διαταραχών. Κατέχει τη Βασική Κατάρτιση PECS και εκπαιδεύεται συστηματικά στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος. Επίσης, ασχολείται με την αξιολόγηση, την παρέμβαση και την αποκατάσταση επικοινωνιακών δυσκολιών σε παιδιά, εφήβους και ενήλικες. Παρακολουθεί συστηματικά, ενημερωτικά και εκπαιδευτικά προγράμματα του κλάδου της Λογοθεραπείας και μετέχει σε εποπτείες από Λογοθεραπευτές, Ψυχιάτρους και θεραπευτές όλων των ειδικοτήτων.

Η Ξαγοράρη Τζωρτζίνα είναι πτυχιούχος Λογοθεραπεύτρια, απόφοιτη του τμήματος λογοθεραπείας Βρετανικού πανεπιστημίου Cambridge Regional College, μέλος του Πανελληνίου συλλόγου Δυσλεξίας, με μεταπτυχιακές σπουδές στην ειδική αγωγή στο πανεπιστήμιο του Μπόλτον (University of Bolton) με αντικείμενο έρευνας τα προβλήματα ανάγνωσης και  λειτουργικής μνήμης σε παιδιά με Δυσλεξία. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια εξειδίκευσης στη Διαχείριση Μαθητών με Ιδιαίτερες Εκπαιδευτικές Ανάγκες, στα παιδιά με Αυτισμό και σύνδρομο Asperger και στη Διαχείριση Μαθητών με συναισθηματικές και συμπεριφορικές δυσκολίες.

Παπαβασιλείου Έλενα, γεννήθηκε στην Αθήνα. Πτυχιούχος Ειδικής Αγωγής και Προσχολικής Αγωγής από Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης στην Αθήνα. Παρακολούθησε το πρόγραμμα εξειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Αθηνών και εξειδικεύτηκε στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς για παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια παιδοψυχολογίας και ψυχολογίας. Άρθρα της έχουν δημοσιευτεί σε ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο, μαζί με μεταφράσεις της σε περιοδικό εξειδικευμένο για τον αυτισμό.

Ο Ρούσσος Γεράσιμος είναι κάτοχος μεταπτυχιακού (MSc) στην Εκπαιδευτική Ψυχολογία. Διαθέτει πλούσια εμπειρία στο χώρο της ειδικής αγωγής και έχει παρουσιάσει εργασίες του σε αρκετά Διεθνή Ιατροψυχολογικά και Παιδαγωγικά συνέδρια. Το 2000 δημιούργησε το Κέντρο Ειδικής Αγωγής "ΑΝΑΠΤΥΞΗ Λόγος – Μάθηση – Συμπεριφορά" στη Νέα Ιωνία, το οποίο μετεξελίχθηκε το 2017 στο  Διεπιστημονικό Κέντρο Λόγου, Μαθησιακών & Αναπτυξιακών Δυσκολιών "Ανάπτυξη & Εκπαίδευση".

Απόφοιτος του τμήματος Εργοθεραπείας των Τ.Ε.Ι. Αθήνας από το 1989. Είναι εξειδικευμένος στην Παιδιατρική Εργοθεραπεία και σε διάφορα αναπτυξιολογικά τεστ. Έχει εξειδικευτεί στο Πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης (PORTAGE), στη μέθοδο δομημένης εκπαίδευσης (TEACCH), στη μέθοδο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης (S.I.), στη χρήση αναπτυξιολογικών και αξιολογητικών τεστ και στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση της συμπεριφοράς (ABA). Έχει πιστοποιηθεί να χορηγεί την Πρότυπη Αναπτυξιακή Δοκιμασία Ανίχνευσης Διαταραχών Επικοινωνίας "παις". Πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων και Εκπαιδευτής Εκπαιδευτών Συνεχιζόμενης Επαγγελματικής Κατάρτισης. Είναι αναγνωρισμένος συνεργάτης και εξουσιοδοτημένος να χορηγεί το Α' ΤΕΣΤ (τεστ σχολικής ετοιμότητας) σε παιδιά προσχολικής ηλικίας από το 2007. Έχει ολοκληρώσει από το 2007-2010 τις σπουδές του στο τμήμα Ψυχολογίας του Ανοιχτού Ιδρύματος Εκπαίδευσης.

Εισηγητής σε διάφορες επιστημονικές ημερίδες και συνέδρια. Καθηγητής στο Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης για θέματα που έχουν σχέση με την Ειδική Αγωγή από το 2006. Μέλος της Ελληνικής Εταιρίας Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, της Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής - Υπερκινητικότητας (Ε.Ε.Μ. ΔΕΠΥ), της Ελληνικής Παιδαγωγικής Εταιρίας (Ε.Π.Ε.), του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών (Σ.Ε.Ε.).

Η Σκόδρα Ευγενία είναι ψυχολόγος. Αποφοίτησε το από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, από το τμήμα ΦΠΨ με κατεύθυνση ψυχολογία. Παρακολούθησε το σεμινάριο ετήσιας επιμόρφωσης στην Ειδική Αγωγή του Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος «Master of Arts» στην Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση από το Πανευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου. Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια για το Αθηνά Τεστ και για την Ψυχολογική Κλίμακα WISC III, για τα οποία έχει και την άδεια χορήγησής τους. Επίσης έχει συμμετάσχει σε ποικίλα σεμινάρια που αφορούν κυρίως τον αυτισμό, τη ΔΕΠ-Υ, το παιδικό ιχνογράφημα και τη συμβουλευτική γονέων. Κατέχει άριστη γνώση του συστήματος γραφής και ανάγνωσης τυφλών BRAILLE, ενώ έχει διατελέσει για τρεις συνεχόμενους κύκλους σπουδών εκπαιδεύτρια γραφής και ανάγνωσης της BRAILLE στην Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών. Έχει υπάρξει εισηγήτρια σε διαδικτυακά σεμινάρια που σχετίζονται με πρωτοποριακές εφαρμογές στο χώρο της ψυχολογίας. Έχει υπάρξει εκπαιδεύτρια σε ιδιωτικό ΙΕΚ, ενώ έχει συνεργαστεί με μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου που παρουσιάζουν συναισθηματικές δυσκολίες. Τα τελευταία έξι χρόνια παρέχει εθελοντικά τις υπηρεσίες της σε Κέντρο Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, όπου εφαρμόζει ομαδικά και ατομικά προγράμματα.

Η Σολομωνίδου Χρυσάνθη είναι φιλόλογος - ειδική παιδαγωγός. Είναι απόφοιτος του τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής - Ψυχολογίας (κατεύθυνση Παιδαγωγικής) του Πανεπιστημίου Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στην Eιδική Αγωγή «Master of Arts inSpecial Needs» (Πανεπιστήμιο Nottingham - UK) καθώς και στον τομέα «Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός και Διδασκαλία» (Πανεπιστήμιο Αθηνών). Στην επαγγελματική της πορεία έως τώρα έχει συνεργαστεί με μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου που παρουσιάζουν δυσκολίες στη μαθησιακή τους πορεία (δυσλεξία, δυσαναγνωσία, δυσορθογραφία), με παιδιά με ΔΕΠ-Υ και με ήπια νοητική υστέρηση. Επίσης έχει εμπειρία και στην παράλληλη στήριξη μαθητών στο σχολικό πλαίσιο.

Η Σχίζα Μαρία είναι φιλόλογος - ειδική παιδαγωγός, απόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών του τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας, με μεταπτυχιακή ειδίκευση στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες / δυσλεξία στο Πανεπιστήμιο τουSouthampton στην Αγγλία ως υπότροφος. Διαθέτει εμπειρία στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με  εξειδίκευση σε βρετανικά σχολεία και  με εργασιακή εμπειρία σε δημόσια ελληνικά σχολεία. Επιπλέον, είναι εξουσιοδοτημένη στη χορήγηση του Αθηνά Τεστ (τεστ διάγνωσης δυσκολιών μάθησης) και έχει λάβει βεβαίωση ειδίκευσης στην αξιολόγηση μαθησιακών δυσκολιών από το Ερευνητικό Ινστιτούτο Θεραπείας Εκπαίδευσης (ΕΙΘΕ). Έχει παρακολουθήσει ποικίλα σεμινάρια σχετικά με την εκπαίδευση και την ψυχική υγεία των παιδιών και των εφήβων.

Η Τσολιάκου Στυλιανή είναι εργοθεραπεύτρια , κάτοχος πτυχίου του ΑΤΕΙ Αθηνών του τμήματος Εργοθεραπείας των σχολών επαγγελμάτων υγείας και πρόνοιας (ΣΕΥΠ) με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Περιφέρεια Αθηνών. Στα πλαίσια της εκπαίδευσης της έχει ολοκληρώσει την κλινική της άσκηση στην ΕΛΕΠΑΠ καθώς και την πρακτικής της άσκηση στην παιδοψυχιατρική κλινική του Νοσοκομείου Παίδων Αγία Σοφία καθώς έχει συμβάλει και εθελοντικά σε αξιολογήσεις του Αναπτυξιολογικού τμήματος του Νοσοκομείου Παίων Αγία Σοφία. Έχει πλέον ειδικευτεί και παρακολουθήσει σεμινάρια TEACCH, Sensory Integration (S.I) καθώς και σεμινάρια με αναφορά στις αναπτυξιακές διαταραχές όπως Διάσπαση Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) και διαταραχές αυτιστικού φάσματος.

Η Υψηλάντη Αναστασία είναι πτυχιούχος Λογοθεραπεύτρια του Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πατρών, τμήμα Λογοθεραπείας. Έχει εκπαιδευτεί στις μεθόδους PECS  και TEACCH, οι οποίες αποτελούν βασικές εκπαιδευτικές προσεγγίσεις των παιδιών με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος. Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων με σκοπό τη συνεχή της ενημέρωση στις εξελίξεις της Επιστήμης της Λογοθεραπείας. Έχει πολυετή εμπειρία σε διαταραχές που αφορούν σε όλο το φάσμα της Επικοινωνίας και του Λόγου. Είναι μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων Λογοθεραπευτών Ελλάδος(ΣΕΛΛΕ) από το 2008.

created by George Georgakakos