Βιβλιοπροτάσεις για να γίνει η διδασκαλία πιο ευχάριστη…

Ο Κώστας και η Καίτη στη χώρα της προπαίδειας

Ο Κώστας και η Καίτη στη χώρα της προπαίδειας

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε κάθε μαθητή με ή χωρίς μαθησιακές-ειδικές δυσκολίες. Η προπαίδεια είναι ένα από το δυσκολότερα απομνημονευτικά κομμάτια των μαθηματικών. Βασικό εργαλείο αποτελεί η συνεχής ανατροφοδότηση με διάφορα είδη ασκήσεων. Το βιβλίο περιέχει μία πλούσια γκάμα ασκήσεων, που σε συνδυασμό με την ξεκούραστη σχεδίαση το καθιστούν μία αποτελεσματική μέθοδο για εκμάθηση, θέλοντας να εμβαθύνει στην μνήμη εργα- σίας και να εγκαταστήσει εκεί την προπαίδεια.
Δυσκολεύομαι στα δίψηφα σύμφωνα και φωνήεντα

Δυσκολεύομαι στα δίψηφα σύμφωνα και φωνήεντα

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς και ειδικούς. Είναι ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα με έτοιμα φύλλα εργασίας. Διαθέτει πλήθος δομημένων ασκήσεων, ώστε να αντιμετωπίσει δυσκολίες στο σχηματισμό λέξεων, προτάσεων αλλά και κειμένων. Αφορά μαθητές που αντιμετωπίζουν γενικευμένες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες στον γραπτό αλλά και στον προφορικό λόγο.
Παιχνίδια αντι-βαρεμάρας με μαθηματικά

Παιχνίδια αντι-βαρεμάρας με μαθηματικά

Να ένα βιβλίο γεμάτο παιχνίδια με μαθηματικά για να ακονίσεις τις γνώσεις σου αλλά και να διασκεδάσεις.

Μπορείς να κόψεις τις σελίδες που θες – έτσι θα τις έχεις πάντοτε μαζί σου!
Παιχνίδια αντι-βαρεμάρας με την προπαίδεια

Παιχνίδια αντι-βαρεμάρας με την προπαίδεια

Θες να γίνεις άσος στην προπαίδεια;
Να τη λες απέξω κι ανακατωτά; Να τη χρησιμοποιείς για να λύσεις γρήγορα προβλήματα πολλαπλασιασμού και διαίρεσης;

Τότε αυτό το βιβλίο φτιάχτηκε για σένα. Θα το λατρέψεις!
Η κυρία Σιντορέ και η γραμματική... σαν παραμύθι

Η κυρία Σιντορέ και η γραμματική... σαν παραμύθι

Το βιβλίο περιέχει 10 ιστορίες που διδάσκουν στα παιδιά τα μέρη του λόγου, τους χρόνους των ρημάτων, τα σημεία στίξης, τις πτώσεις και άλλους γραμματικούς όρους. Το βιβλίο περιλαμβάνει CD με τις αφηγήσεις των παραμυθιών και όμορφα τραγούδια που με τη μελωδία και τον ρυθμό τους θα κάνουν τα παιδιά να λατρέψουν τη γραμματική!

Ένα βιβλίο για τα παιδιά των πρώτων τάξεων του Δημοτικού ή και για τα μεγαλύτερα παιδιά που δυσκολεύονται στην εκμάθηση της γραμματικής.
Η κυρία Σιντορέ και η μουσική ορθογραφία

Η κυρία Σιντορέ και η μουσική ορθογραφία

Αχ, αυτοί οι κανόνες της ορθογραφίας! Πόσα και πόσα παιδιά δεν έχουν ταλαιπωρήσει... Τώρα όμως βρέθηκε η λύση!

Η κυρία Σιντορέ, μια δασκάλα αλλιώτικη απ' τις άλλες, ήρθε με όπλο μια κιθάρα για να καταπολεμήσει την ανορθογραφία αλλά και τη μαθητική ανία! Διαβάστε τις ιστορίες και ακούστε τα τραγούδια αυτού του βιβλίου για να μάθετε διασκεδάζοντας και να διασκεδάσετε μαθαίνοντας.


Ένα βιβλίο για παιδιά του Δημοτικού που είτε έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τους κανόνες της ορθογραφίας, είτε χρειάζονται έναν εναλλακτικό τρόπο για να τους μάθουν.

Βιβλιοπροτάσεις που δίνουν στα παιδιά τροφή για σκέψη…

Μιλάμε στα παιδιά για…

Μιλάμε στα παιδιά για…

Η σειρά βιβλίων της Τζένιφερ Μουρ-Μαλίνος, «Μιλάμε στα παιδιά για…» από τις εκδόσεις Μίνωας φιλοδοξεί μέσα από τρυφερές, ευαίσθητες και διασκεδαστικές ιστορίες να βοηθήσει τους μικρούς αναγνώστες να μάθουν ότι κάθε πράξη έχει συνέπειες, να αντιλαμβάνονται τα σωστά και τα λάθη των ηρώων και να αποκτούν πρότυπα προς μίμηση.

Ενδεικτικά αναφέρουμε τους τίτλους:

  • «Μιλάμε στα παιδιά για τις εξαρτήσεις. Με μόνο φίλο τον υπολογιστή;».
  • «Μιλάμε στα παιδιά για την ανεργία. Ο μπαμπάς έχασε τη δουλειά του».
  • «Μιλάμε στα παιδιά για το διαδίκτυο. Μικρό πάθημα, μεγάλο μάθημα».
  • «Μιλάμε στα παιδιά για τους τσακωμούς. Εγώ ήρθα πρώτος».
  • «Μιλάμε στα παιδιά για τον ανταγωνισμό. Καν’ το αν τολμάς».      
Θεραπευτικά Παραμύθια

Θεραπευτικά Παραμύθια

Τα παραμύθια, εκτός από τον ψυχαγωγικό τους ρόλο, μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως ένα πολύ καλό διδακτικό μέσο και έναν εξαίρετο πλάγιο τρόπο για να περαστούν μηνύματα.

Τα «θεραπευτικά παραμύθια» αυτού του βιβλίου χρησιμοποιήθηκαν σε πραγματικά περιστατικά και γράφτηκαν για να βοηθήσουν παιδιά να αποκτήσουν υπομονή, θάρρος, να ξεπεράσουν την αδερφική ζήλεια, να αντιμετωπίσουν φόβους, το διαζύγιο των γονιών, να μάθουν να διεκδικούν, να υπερασπίζονται τον εαυτό τους κ.ά.

Ο Βαρόνος που Δ.Ε.Π.Υ.

Ο Βαρόνος που Δ.Ε.Π.Υ.

Ένας μικρός γάιδαρος, απόγονος μίας «μεγάλης» οικογένειας,
αντιμετωπίζει προβλήματα συμπεριφοράς.
Το σχολείο για αυτόν είναι ένα μαρτύριο!
Τι θα συμβεί όταν ανακοινώνεται στην οικογένεια
ότι οι υπερβολικές αταξίες του οφείλονται σε μία διαταραχή
που λέγεται Δ.Ε.Π.Υ. ή, αλλιώς, στα απλά γαϊδουρινά,
κάτι σαν Δεν Έχει Πολλή Υπομονή;
Ο ίδιος πάλι πιστεύει πως για όλα αυτά φταίει
ένας θηλυκός ψύλλος με τσιριχτή φωνή,
που κατοικεί στα αυτιά του και ελέγχει το μυαλό του.
Όλα θα αλλάξουν, όταν η ίδια του η παραξενιά
θα γίνει αιτία να σωθούν όλοι από βέβαιη καταστροφή.
Γιατί η αλήθεια είναι ότι δεν γίνεται ένα ελάττωμα
να είναι μόνο ελάττωμα...

Μία ιστορία γεμάτη χιούμορ και περιπέτεια για τις ιδιαιτερότητες της συμπεριφοράς και την αποδοχή της διαφορετικότητας.

Βιβλιοπροτάσεις για μικρούς ντετέκτιβ…

Οι μικροί αστυνόμοι

Οι μικροί αστυνόμοι

Υποθέσεις μυστηρίου και ζαχαρωτά ξετρελαίνουν το Λαρς και το Λέο, το Φίλιπ, το Φλο, την Καρολίν και τον Κόκο, τον παπαγάλο. Ένας αιχμάλωτος ηγούμενος στη μονή Κορακόπετρας, η κλοπή ενός βραβευμένου κουνελιού, μια διάσημη ντίβα της όπερας που συμπεριφέρεται πολύ παράξενα και ένα παλιό σφραγισμένο μπουκάλι με μήνυμα κρύβουν για σένα και τους Μικρούς Αστυνόμους συναρπαστικά αινίγματα που ζητούν λύση.

Λύσε τα αινίγματα και διασκέδασε! Οι λύσεις και οι απαντήσεις κρύβονται στις εικόνες του βιβλίου. Πόσο παρατηρητικός είσαι;

Βιβλιοπροτάσεις για παιδαγωγική παρέμβαση…

Πρώτη γραφή και ανάγνωση

Πρώτη γραφή και ανάγνωση

Η πρώτη ανάγνωση είναι ίσως το μάθημα που συγκεντρώνει το μεγαλύτερο μέρος των προσπαθειών τόσο του δασκάλου όσο και του μαθητή. Χωρίς να σταθούμε στη σημασία του μαθήματος, που τη θεωρούμε αδιαμφισβήτητη, πρέπει να παραδεχτούμε πως το άγχος και του μαθητή και του δασκάλου, μέχρι να κατακτηθεί από τους μαθητές η δυνατότητα ανάγνωσης και γραφής, είναι συχνά αφόρητο. Η ανάγκη να γίνει η διδακτική διαδικασία ευχάριστη και αποτελεσματική, ακόμα και για τους δύσκολους μαθητές, οδήγησε στη δημιουργία αυτού του βιβλίου, που δεν αποτελεί απλώς ένα σύνολο ασκήσεων και παιχνιδιών, αλλά ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα, δοκιμασμένο στην πράξη με εκπαιδεύσιμους μαθητές σχολείου ειδικής αγωγής, αλλά και μαθητές των τμημάτων ένταξης. Έχουμε την πεποίθηση ότι το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα πολύτιμο εργαλείο στα χέρια δασκάλου και μαθητή, κυρίως στον χώρο της ειδικής αγωγής.

Δυσλεξία στην πράξη

Δυσλεξία στην πράξη

Το παρόν βιβλίο προτείνει μια πρωτότυπη διδακτική μέθοδο εκμάθησης των διψήφων και καταχρηστικών συμφώνων, μέσα από εξειδικευμένες ασκήσεις, που αξιοποιούν αποτελεσματικά τη διαφορετικότητα της γραφο-φωνολογικής ενημερότητας των μαθητών με δυσλεξία.

Απευθύνεται σε όλους τους μαθητές του δημοτικού σχολείου με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες και προβλήματα λόγου.

Στόχος του βιβλίου είναι η ανάγνωση και η γραφή με ευχέρεια όλων των δίψηφων και καταχρηστικών συμφώνων από τους μαθητές και η βελτίωση της ικανότητας της νοηματικής επεξεργασίας των κειμένων που διαβάζουν.

Εικονογραφημένες ιστορίες

Εικονογραφημένες ιστορίες

Μια πρωτοποριακή εργασία που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και γονείς. Σκοπός της είναι η καλλιέργεια της προφορικής έκφρασης, για αποτελεσματικότερη πρόσβαση των παιδιών στη μάθηση και στη ζωή.

Ιδιαίτεροι στόχοι της εργασίας είναι: Να κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των παιδιών δίνοντας ισχυρό κίνητρο για έκφραση και αυτενέργεια. Να υποβοηθήσουμε τους μαθητές στη διατύπωση ορθών προτάσεων με αφορμή την παρατήρηση των εικόνων. Να ωθήσουμε τους μαθητές στην αιτιολόγηση και στην αξιολόγηση της συμπεριφοράς των πρωταγωνιστών της ιστορίας, και γενικά στο χαρακτηρισμό καταστάσεων και γεγονότων με τις κατάλληλες λέξεις. Να συνηθίσουμε τα παιδιά να προσδιορίζουν τοπικά και χρονικά τα γεγονότα, ερμηνεύοντας τα σκίτσα, τις γραμμές και τις σκιές.
Διορθωτική αγωγή και επανάληψη

Διορθωτική αγωγή και επανάληψη

To βιβλίο αυτό αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διορθωτικής αγωγής και επανάληψης της «Πρώτης ανάγνωσης και γραφής» και καλύπτει, από φωνολογική άποψη, τα κυριότερα λάθη που γίνονται από ένα σημαντικό αριθμό παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες.

 

Περιλαμβάνει πρωτότυπες ασκήσεις που πλαισιώνονται από εικόνες, οι οποίες αποτελούν τη γέφυρα μετάβασης από το συγκεκριμένο κόσμο των οπτικών παραστάσεων στον αφηρημένο κόσμο των λέξεων. Βασική επιδίωξη είναι να ενισχυθεί η δημιουργική εργασία και να εξασφαλιστεί ένα ευχάριστο ψυχολογικό κλίμα, ώστε ο μικρός μαθητής να κατακτήσει τον μηχανισμό της πρώτης ανάγνωσης και γραφής και να περάσει στην αυτοματοποίηση.

Δυσλεξία στην πράξη

Εγώ είμαι εγώ και μου αρέσω

Ένα πρωτότυπο βιβλίο με φύλλα δραστηριοτήτων που βοηθά το παιδί να γνωρίσει τον εαυτό του, να κατανοήσει τη μοναδικότητά του και να αισθανθεί ότι είναι σημαντική προσωπικότητα.

Οι δραστηριότητες είναι εξελικτικά δομημένες ώστε το παιδί περνώντας από διάφορες ενότητες («Η προσωπικότητά μου», «Εγώ και τα συναισθήματά μου», «Γνωρίζω το σώμα μου», «Εγώ και οι άλλοι») μαθαίνει να προσεγγίζει τα ατομικά του χαρακτηριστικά, να τα αποδέχεται και να εκτιμά τον εαυτό του.

Χάρη στην αυτοεκτίμηση, η οποία αποτελεί πηγή χαράς και αισιοδοξίας, καταφέρνει στο τέλος να αγαπήσει τον εαυτό του και τους συνανθρώπους του.

Πρακτικός Οδηγός Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών

Πρακτικός Οδηγός Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών

Το παρόν βιβλίο αποτελεί έναν πρακτικό οδηγό για τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και τη Δυσλεξία. Στόχος του συγγραφέα είναι να οργανώσει και να κωδικοποιήσει όλες τις υπάρχουσες γνώσεις με απλό και κατανοητό τρόπο ώστε να είναι προσιτές σε όλους, από τους γονείς που θέλουν να μάθουν και να βοηθήσουν τα παιδιά τους, μέχρι τους εκπαιδευτικούς που θέλουν να βρουν κωδικοποιημένες όλες τις πληροφορίες για να βοηθήσουν τους μαθητές τους.

Εικονογραφημένες ιστορίες

Δυσλεξία: τα πιο χρήσιμα πράγματα που ίσως δεν έμαθες στο σχολείο

Η Άλις Ουίντον γνωρίζει καλά ότι το να είσαι δυσλεξικός δε σημαίνει ότι δεν είσαι έξυπνος· μπορεί απλώς να χρειάζεται να βλέπεις τα πράγματα με έναν διαφορετικό τρόπο.

Σε αυτό το βιβλίο παρουσιάζει τεχνικές εκμάθησης που έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές για την ίδια και οι οποίες μάλλον δε διδάσκονται στα σχολεία.

Προτείνει, επίσης, λύσεις στα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι δυσλεξικοί μαθητές: δοκιμασμένες τεχνικές, ώστε να σημειώσουν πρόοδο με το διάβασμα, την ορθογραφία, την απομνημόνευση πληροφοριών και τη διαχείριση του χρόνου, και μια απλή μέθοδο που διασφαλίζει ότι δε θα χάσουν ποτέ ξανά τα εργαλεία μάθησης (όπως τα μολύβια και τα βιβλία σου).

Οι στρατηγικές είναι ιδανικές για να χρησιμοποιηθούν κατά την προετοιμασία εξετάσεων και βοηθούν τον μαθητή να είναι πιο οργανωμένος, λιγότερο αγχωμένος και καλύτερα προετοιμασμένος!

Βιβλιοπροτάσεις για την άλλη πλευρά του νομίσματος…

Το μπλε που αγκαλιάζει

Το μπλε που αγκαλιάζει

Το μπλε που αγκαλιάζει, δεν είναι παραμύθι όμως ξεκίνησε σαν παραμύθι. Ένα βιβλίο που γεννήθηκε μέσα από μια ανάμνηση που με πόνεσε και με πονάει ακόμη.
Η ανάγκη να νιώσω ότι δεν είμαι μόνη, η ανάγκη να πιάσω το χέρι κάποιου τις δύσκολες στιγμές, όταν πήρα τη διάγνωση των παιδιών μου.
Μέσα από αυτό το βιβλίο, θα προσπαθήσω να κρατήσω το χέρι της μητέρας που παίρνει την ίδια διάγνωση για το παιδί της και νιώθει την δική μου μοναξιά. Θα ήθελα να δώσω το χέρι στους γονείς που δεν έτυχε να πάρουν διάγνωση και να τους δείξω το δρόμο που βαδίζουμε εμείς. Θα ήθελα να δει ο δάσκαλος, τι αισθάνονται τα παιδιά μας στο χώρο του σχολείου. Ποια μαγεία κρύβεται μέσα τους!
Αυτό το βιβλίο δεν είναι παραμύθι, είναι μια ιστορία αληθινή γεμάτη παραμύθια!

Άλκη δεν είσαι μόνος

Άλκη δεν είσαι μόνος

Ένα μυθιστόρημα για τα ψυχολογικά αδιέξοδα και τα παιδαγωγικά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.

Η σχολική αποτυχία είναι άβυσσος και καταπίνει τα νέα παιδιά... Ένα χέρι χρειάζεται για να τα πιάσει. Να τα σπρώξει απαλά στην άλλη όχθη την όχθη της επιτυχίας. Μπορούμε να σώσουμε κάποια από αυτά. Καλύτερα νωρίς, προτού γευτούν την πικρή γεύση της και σκοτεινιάσει η ψυχή τους.

Αλλά κι αργότερα δεν είναι ανώφελο, πάντα υπάρχει χρόνος. Η διαφορά, ανεπαίσθητη στην αρχή - στη νηπιακή ηλικία. Εντείνεται στο δημοτικό. Υπερτονίζεται στο γυμνάσιο, στην εφηβεία. Η διαφορά πλαταίνει, βαθαίνει, γίνεται ο γνώμονας, το βασικό κριτήριο της επιλογής ή της μη επιλογής του αποκλεισμού.

Το έξυπνο παιδάκι που δημιουργεί προσδοκίες στους γονείς, στον εαυτό του αρχίζει να εμφανίζει προβλήματα στη μάθηση. Προσπαθεί, μα δεν τα καταφέρνει. Αρνείται να προσπαθήσει άλλο. Χάνει την εκτίμηση των συμμαθητών, των δασκάλων, των γονιών. Χάνει την αυτοεκτίμησή του. Η αυτοεικόνα του τσαλακώνεται. Ταυτίζει τα αρνητικά συναισθήματα με το ίδιο το σχολείο. Το μισεί... Το αρνείται...

Το θεωρεί φυλακή και προσπαθεί ν' αποδράσει. Αλλάζει όλος ο συναισθηματικός του κόσμος. «Δευτερογενή ψυχολογικά προβλήματα» το λένε...

«Δεν πέτυχε στο σχολείο, ε και; Η ζωή θέλει άλλα πράγματα για να είσαι ευτυχισμένος». Η παραβατικότητα δεν είναι μακριά...